wtorek, 7 czerwca 2016

Fryzura z fal i pierścieni na mokro a`la Monroe

Jest to fryzura z lat 50. i 60., wzorowana na znanej amerykańskiej aktorce i gwieździe filmowej Marilyn Monroe, to połączenie fal i pierścieni płaskich oraz spiralnych wykonywanych na mokro, na główce manekinie. Fryzura ta jest jedną z konkurencji indywidualnej na różnego rodzaju konkursach fryzjerskich. Oprócz oceny samego wykonania tej fryzury jury ocenia także makijaż i ubiór manekina, który musi współgrać z całą fryzurą. Nie piszę o tym bez powodu, ponieważ sama wzięłam udział w dwóch takich konkursach. W jakich?   - dowiecie się poniżej 


 Pierwszym konkursem w tym roku był XIII Ogólnopolski Konkurs Uczniów Rzemiosła Fryzjerskiego im. Stefana Siankowskiego w Poznaniu. Zajęłam w tym konkursie I miejsce i przywiozłam ze sobą do domu wielki puchar, medal oraz dyplom, który zwalnia mnie z jednej części praktycznego egzaminu czeladniczego. 







Konkurs w Cechu dał mi także możliwość na udział w XXIV Międzynarodowych Otwartych Mistrzostwach Fryzjerstwa Polskiego i także tym razem przyjechałam z sukcesem, bo zajęłam w nich III miejsce. To było dla mnie wielkie zaskoczenie.










Do obu konkursów przygotowywała mnie moja szefowa, która także przez cały czas czuwała nade mną podczas odbywania się konkurencji. Jestem jej za to bardzo wdzięczna. 

Mam nadzieję, że spodoba wam się ten wpis i będziecie się cieszyć z moich sukcesów razem ze mną.

Pozdrawiam
Kinga :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz